DE CE ECOARTĂ?


NATURA AM IUBIT-O DE CAND MA STIU, ADICA DIN COPILARIE. INSA DIMENSIUNILE ADEVARATE ALE VALORILOR MORALEI ECOLOGICE LE-AM AFLAT MULT MAI TARZIU. NATURA N-A INCETAT NICIODATA SA MA UIMEASCA CU PUTEREA EI MIRACULOASA DE RENASTERE. DAR PANA CAND OARE VA MAI ACCEPTA ATATA NEPASARE??!!
ARTA AM DEPRINS-O INCET-INCET. IN COPILARIE AM DESENAT MULT, APOI AM PICTAT. MAI APOI AM DESCOPERIT TAPISERIA NECONVENTIONALA SI MI-A PLACUT FOARTE MULT.
ACUM INCERC PRIN ARTA SA MEDIEZ NEINTELEGEREA DINTRE UNII OAMENI SI NATURA. AS VREA SA REUSESC, DAR…LA TOAMNA VOI EXPUNE CATEVA LUCRARI CONFECTIONATE DIN TOT FELUL DE DESEURI [ in alte tari asa ceva este normal; la noi acest fel de arta este la inceput!] SPER CA EXPONATELE SA PRODUCA O IMPRESIE PUTERNICA ASUPRA CELOR PREZENTI!

7 răspunsuri la „DE CE ECOARTĂ?

  1. Preocuparea aceasta „eco” este de aplaudat! Sper sa reusiti sa-i faceti pe cei din jur sa inteleaga cat de important este sa traim intr-un mediu curat!

  2. Am vazut aici cateva lucruri extraordinare! Pacat ca societatea actuala nu este preocupata de astfel de aspecte care pot fi extrem de „mobilizatoare” nu numai pentru oamenii mari, ci si pentru copii!

Lasă un răspuns

