ETERNITATEA UNEI CLIPE!


–   partea I-

In zori de zi, mă cuibăresc în fotoliul meu din atelier, cu o ceaşcă de cafea în mână şi privesc pe geam.

Primăvara şi-a intrat în drepturi, dovadă fiind părul din faţa geamului care şi-a împins spre mine o creangă plină de frunze lucioase şi crude. O ploaie de lumină îmbrăţişează părul, metamorfozându-l într-o străfulgerare argintie.

Lumina se disipează încet şi lasă vederii o floare albă, gingaşă, zâmbind sfioasă stăpânului lumii!

Totul a durat o clipă…iar aici “o veşnicie”!

3 răspunsuri la „ETERNITATEA UNEI CLIPE!

  1. Mi-am imaginat scena! Am vazut si eu odata ceva asemanator, insa intre a vedea si imortaliza, e o mare diferenta! Trebuie sa ai ochi si mana de artist! D-voastra chiar aveti si una si alta!

Lasă un răspuns

