PE DRUMEAGUL DE PE COASTĂ


 

 

     Există cu siguranţă în mintea fiecăruia imagini- amintiri cu semnificaţii profunde ce cu greu le poţi ignora.

Amintirile mele, cele mai multe, se leagă de locul natal, de timpul petrecut acolo împreună cu cei dragi. Legată de pământ prin mii de fire, mi-am structurat arta pe acest palier ce nu dă greş niciodată. Este greu de spus ce energii telurice a înmagazinat subconştientul meu, transformându-le în imagini ce-mi tulbură tihna artistică.

Drumul spre Mesteceni-Vale, pe coastă, dis-de-dimineaţă! De-a lungul drumeagului, ochii găsesc imagini de neuitat pe care le-am pus sau le voi pune pe hârtie.

Aud şi acum paşii nostri prin iarba înrourată!

Lui O. Mare, să nu uite de Vale!

6 răspunsuri la „PE DRUMEAGUL DE PE COASTĂ

  1. Natura va inspira si mintea se cufunda,
    O mica planta creste in natura.
    O remarcati, creand ii puneti funda,
    Cu katerul taiati apoi in dunga.

    Acum compozitia e gata
    Prin vorbe o s-aveti rasplata!

Lasă un răspuns

