FLUTURII


 

     Vara asta mi-am propus să revăd locurile tainice ale copilăriei mele.

Numai că de data asta n-am de gând să mă-ntorc cu mâna goală, ci voi “copia” părticele minuscule din fiecare loc drag mie.

Nu ştiu cât de mică voi fi fost când am descoperit fluturii de la ierugă, dar ştiu că abia aşteptam zilele când aceste minunate vietăţi se adunau cu zecile acolo,  pe cărare. Urmăream fascinată, ore-n şir, jocul lor molatic. Nu ştiu de ce se adunau acolo: nu erau decât câteva fire de iarbă, iar pământul era uşor umed şi-atât!

Am plecat demult din locurile copilăriei şi, chiar dacă m-am întors de multe ori, la fluturii de la ierugă n-am mai fost…

Oare anul asta voi putea asista la întâlnirea lor de taină?

Oricum, aici s-au adunat pentru totdeauna!

9 răspunsuri la „FLUTURII

  1. Eu una nu mai am cuvinte. Fluturii sunt printre vietuitoarele mele preferate asa ca mie mi-ati spalat privirea cu aceste lucrari deosebite. Fluturele, prin natura lui, inseamna culoare, puritate, pace,
    spontaneitate si nu in ultimul rand, tinerete, deoarece orice fluture
    traieste numai o singura zi pe pamant. Din fericire acetia raman vesnic, superb.

  2. Textele sunt mici perle de literatura, legate de amintirile din copilarie! Cat despre fluturi, ce sa mai zic! Sunt cu adevarat deosebiti!

  3. Iti doresc sa te intalnesti cu fluturii! Oricum, e bine ca dupa atatia ani ti-ai amintit de ei, pentru asa avem posibilitatea de-ai vedea si noi, cei care te urmarim in demersul tau artistic!

Lasă un răspuns

