JOC ALB


  

       

M-am născut sub steaua albului,

Un alb cu flori de gheaţă

Răsărite pe obrazul pământului,

În miez de iarnă, cu lună plină,

Cu urlete de lupi pe coame albe.

Albe ursitoare dansau cu ei

Şi-mi hărăzeau:

Ocean de alb să mă-nconjoare!

O existenţă albă mi-a fost dată;

Un alb intens, fără cusur,

m-a urmărit viaţa-ntreagă.

L-am apucat de mână ieri

Ca azi să nu fie târziu,

iar mâine să mă bucur

de culoarea albului din steaua mea!

Ocean de alb mă înconjoară:

E-atâta culoare şi lumină

În albul meu cu flori de gheaţă!

 

6 răspunsuri la „JOC ALB

    • O astfel de apreciere, venită din partea dvs, mă onorează! Mă joc şi eu cu cuvintele! Şi cu hârtia, cu cutterele, cu sharpie-urile (creioane speciale de desenat), cele cu care fac desele cu linii!

Lasă un răspuns

