RUGĂCIUNE


 

Lunga noapte

se sfârşeşte

într-un zid

de ceaţă deasă.

Braţe reci

şi descărnate

întind pomii

către cer.

Îndurare

par  a cere,

de la Cer!

Siluete zgribulite

trec şi vin…

Nu ridică capul.

Îndurare

nu mai cer.

Braţe reci

de om şi pom

numai îndurare

cer,

de la Cer!

DSC01053 copy

17 răspunsuri la „RUGĂCIUNE

  1. După atâtea şi atâtea postări cu bilanţuri pe 2013 şi planuri pentru 2014, chiar îmi era dor de o poezie bună. Mulţam.
    Şi un an nou cu tot ce îţi doreşti. La mulţi ani !

  2. Absenţa rimei este suplinită admirabil de tempoul ales astfel încât parcă şi senzaţia de ger am simţit-o! Imi place! Imi place şi mesajul şi îmi place metafora prin care exprimi frigul: natură şi om cer îndurare! BRAVO!

    • Este o mare onoare comentariul tău, pentru că ai scos deja un volum de poezii, în timp ce eu abia îndrăznesc să mă gândesc la aşa ceva, deşi cărţi de specialitate (învăţământ!) am publicat singură şi în colaborare. Iată de ce orice apreciere vine de la cititori îmi dă curajul să merg mai departe!

      • Orice comentariu pe care cititorii ni-l lasă este onorant pentru noi cei care scriem. Faptul că am scos patru cărticele (http://stropidesuflet.wordpress.com/2011/05/31/lansare-de-carte/ ), nu este decât o şansă pe care am avut-o. Nu se pune problema de „a îndrăzni” ceva , ci de „a vrea” şi de a fi ” motivat” ! Având precedentul cărţilor de specialitate, drumul spre edituri este mai uşor. Putem vorbi pe mail pe subiectul acesta, fiindcă am plictisi pe cei care vor să citească doar comentarii la postare!) Nu curaj trebuie pentru a merge mai departe ci încrederea că ceea ce faci este bun şi folositor! Mult succes! Eu te susţin. Şi te susţin fiindcă îmi place ce şi cum scrii şi chiar ai ce spune!

  3. M-am grăbit să închei fără să-ţi spun cât de mult îmi place imaginea de nemişcare absolută a superbului peisaj de iarnă ! Dacă este făcută de tine, îmi dai voie să o preiau şi s-o folosesc şi eu pentru a ilustra o poezie pe care mi-o inspiră splendoarea aceasta?

  4. Da, toate expresiile artistice îmi aparţin şi n-aş îndrăzni să preiau ceva plămădit de altul. Deşi mi-am găsit câteva expresii prin nişte postări, nu m-am supărat foarte tare, cu toate că nu mi-au cerut permisiunea aşa cum ai făcut tu! Apreciez gestul! Muza poeziei să te îmbrăţişeze!

  5. M-am referit strict la poză!!!!!! N-aş prelua nici un cuvânt din altă lucrare!!!!! Deci eu am întrebat dacă fotografia este făcută de tine!!!!! Oricum îţi mulţumesc şi te rog să-mi răspunzi dacă poza îţi aparţine ca să o pot prelua şi să-i fac versurile care-mi stăruie deja în minte. Mulţumesc !

Lasă un răspuns

