PRIMĂVARA N-A VENIT!


 

 

Primăvara n-a venit!

Ştiu că-i greu de înţeles,

dar ea nici n-a fost plecată!

Poţi zâmbi, dar eu

am văzut-o astă iarnă,

lâng-o traistă de cioban.

Dar şi-n toamnă s-a jucat

cu naivul toporaş!

Ei, ce zici, acum mă crezi?!

Primăvara n-a venit,

ea a fost mereu aici!

DSCN1720 copy

 

 

 

 

 

 

 

Compoziţie din colecţia personală

8 răspunsuri la „PRIMĂVARA N-A VENIT!

  1. Da, ai dreptate! Frânturi de primăvară apar în toate anotimpurile! Nu o dată am admirat liliac înflorit în noiembrie, şi în multe ierni geroase am simţit în suflet primăvară!

  2. Mulţumesc! Mă bucur că şi tu ai văzut-o când nu era cazul! Chiar mă gândeam dac-o să mă creadă cineva! Şi, uite, un suflet radios îmi dă dreptate!

  3. La multi ani de ziua noastra:) Ti-am admirat obiectele din colectia personală, si-mi place mult cum le adaugi o noua dimensiune, decorandu-le cu o poezie.

  4. Aveți creații frumoase pe care le-am admirat, și frumoasă este și legătura dintre arta care o praticați și poezie. Sclipiri de primăvară se găsesc în toate anotimpurile, trebuie doar să știm unde să le privim. Cu adevărat sunteți o fină observatoare a naturii, lucrurilor pe care le prețuiți sau vă trezesc interesul. Mă bucur că am v-am întâlnit pe blogul wordpress, și o să revin cu plăcere. Vă doresc un sfârsit de săptămână plăcut !

    • Mulţumesc pentru vizită şi, în mod deosebit, pentru aprecieri! Înseamnă mult pentru mine. Arta este pentru mine un mod mai simplu de a trece peste inerentele încercări ale vieţii. Tot ea mă ajută să am o viaţă frumoasă şi liniştită! Să ai un sfârşit de săptămână plăcută!

Lasă un răspuns

