CĂUTÂNDU-MI PAŞII


 

Printre pietricelele

bătrânului drum

de lut,

lipăind cu picioarele

goale,

îmi caut copilăria.

Printre şiroaie

de apă

căzute haotic din cer,

caut urmele

unui copil.

 DSCN4260 copy

 

 

 

 

 

 

DSCN4261 copy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Fotografii din colecţia personală.

17 răspunsuri la „CĂUTÂNDU-MI PAŞII

  1. M-a apucat dorul de copilăria mea! Doamne, să primeşti o carte pe vremea aceea era mare lucru. Am mai găsit câteva dintre ele şi m-am bucurat nespus! Mulţumesc pentru aprecieri!

  2. cu siguranta… o regasesti mereu… in gandul tau… in privirea-ti uitata… in obiceiul cautarilor… in clipitul de pleoape… iin tot ce esti… pentru ca este mereu cu tine… si o redai atat de frumos in poezie…

  3. Pfuai, instantaneu mi-am adus aminte c-am avut cartea cu snoave! Coperta e inconfundabilă. Din păcate s-a pierdut odată cu multe altele, în timp. Cred totuşi că prin cotloanele minţii mele a rămas jucîndu-se nestingherit acelaşi copil de odinioară, care refuză – cu încăpăţînarea caracteristică inocenţei – să se piardă în maturizare. Doar că preferă sandalele tălpilor goale, căci prea multe cioburi şi scaieţi prin grădina noastră…

  4. Cu câţiva ani în urmă, m-a apucat un dor nebun de tot ce-a însemnat copilăria mea şi-am început să adun toate obiectele care mă legau de ea. Am cotrobăit prin toate ungherele gospodăriei părinteşti şi-am adunat tot! Dacă cauţi bine, habar n-ai ce descoperi! Da, ai dreptate, cred că şi pe mine asta m-a făcut să-mi caut urmele pe vechile cărări, incapacitatea mea şi-a fiecăruia dintre noi, de-a accepta că suntem adulţi, că ne-am pierdut copilăria dorind să devenim mari şi mari fiind, ne dorim să mai fim copii măcar printre aceste lucruşoare atât de insignifiante. Muţumesc de vizită!

Lasă un răspuns

