ZBOR!


 

Din pământ

şi piatră seacă

mă ridic

şi zbor spre stele!

 DSCN4682 copy

 

 

 

 

 

 

Compoziţie din colecţia personală.

7 răspunsuri la „ZBOR!

  1. Pingback: Un Blogger pe Zi : Aurora şi ecoarta - eBloguri.ro

  2. cateva cuvinte… dar pline de sens, etaland o vointa incredibila care nu poate sa nu aduca un rezultat frumos…
    sa-ti fie zborul binecuvantat… si cand vei ajunge sus… sa privesti cu bunavointa spre aici…

      • evident ca deja poti zbura… asta imi demostreaza versurile…
        deja astept sa privesti spre mine cu bunavinta, de acolo de sus… pentru ca privirea-mi mereu mi-e atintita spre inalt…

  3. Voi învăţa să zbor
    căci zborul se învaţă!
    Voi învăţa să merg,
    că şi mersul se învaţă!
    De vrei să zbori
    îţi trebuie iubire!
    De vrei să mergi,
    îţi trebuie un ţel!

    Atâta m-a dus capul, adică doar aşa am putut să-ţi răspund!

Lasă un răspuns

