JOACĂ!


 

Astăzi m-am jucat cu vântul!

Până la amiaz-a stat

în pădurea de pe coastă,

unde, zău, c-a încercat

să doboare-un brad

şi-un fag!

Şi cum n-a putut,

foarte rău s-a supărat

şi s-a prăvălit la vale,

 mânios nevoie mare.

Şi-a-ncercat să mă răstoarne,

însă neputând s-o facă,

pălăria mi-a luat.

Hohotind, a-mpins-o

până dincolo de gard.

L-am strigat şi l-am rugat

să m-aştepte!

Năzdrăvanul a-nălţat

pălăria pân la cer.

Iar eu fug

să ajung vântul

pălăria să n-o pierd.

Astăzi m-am jucat cu vântul

sau el s-a jucat cu mine?!

Ziceţi voi, că eu nu ştiu!

 

 DSCN2055 copy

 

 

 

 

 

 

Fotografie din colecţia personală.

 

 

 

 

 

 

11 răspunsuri la „JOACĂ!

  1. Vântul, bată-l vina
    caută mereu pricina,
    câteodată-i supărat
    și pufnește peste tot,
    aducând furtuni și nori,
    care țin și până-n zori.
    Are fire schimbătoare –
    mângâie, răcorește când e soare
    sau, ca acum, bine dispus
    e șăgalnic jucăuș…

      • Nu pot decât să mă bucur că, postările mele au făcut, chiar şi o singură persoană, să se simtă bine! Pentru că poezia este, până la urmă, exprimarea sentimentelor persoanei care scrie, iar dacă cei care citesc se regăsesc în acele rânduri este minunat! Să ai o zi minunată!

  2. Nu contează cine cu cine s-a jucat. Cred că amândoi v-aţi simţit bine jucându-vă şi asta e minunat, pentru că de nu te-ai fi simţit bine, n-ai fi scris această frumoasă poezie!

Lasă un răspuns

