STROPI


 

Am băut paharul

cu de toate plin:

câţiva stropi

de dragoste şi îndoială,

durere şi speranţă,

disperare şi regrete.

Şi-a mai fost acolo,

printre toate,

şi-un strop de fericire.

Dar n-am băut

paharul pân la capăt.

Am mai lăsat

câte puţin din fiecare,

să am pe mai târziu.

 

DSCN5133 copy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Compoziţie personală.

 

10 răspunsuri la „STROPI

  1. Foarte frumos poemul autobiografic, ecoarta. Pot spune că mă regăsesc îl el.
    De asemenea desenul tău este foarte frumos.
    O duminică minunată îţi doresc, ecoarta. ❤ 🙂

    • O, Doamne, aşa e viaţa! Ne dă bunul Dumnezeu din toate câte un pic, iar noi trebuie să plecăm capul şi să-i mulţumim! O zi minunată! Tocmai mă delectam cu blogul tău minunat!

      • Aşa este, ecoarta. Să primim totul cu recunoştinţă, căţi toate experienţele noastre contribuie la formarea noastră ca oameni.

        Mă bucur mult că îţi place ce găseşti pe blogul meu şi îţi mulţumesc mult pentru apreciere. Reciproca este valabilă. 🙂

  2. Ai descris însăși viața cu toate ale ei, cu bune și mai puțin bune într-un poem minunat, iar compoziția e frumoasă și-ți poartă amprenta de originalitate. Toate cele bune și o săptămână minunată !

    • E viaţa mea rătăcită în câteva cuvinte! Când cuvintele se ascund, mă joc cu liniile şi punctele, adică cu esenţa artei! A, nu mă cred nici poetă şi nici pictoriţă sau mare desenatoare! Eu doar mă joc cu cuvintele, cu liniile, cu punctele şi, uneori, cu culoarea! Tot binele lumii!

Lasă un răspuns

