ZBATERE


 

Îmi îneacă ploaia

cerul gândurilor mele.

Lacrima se zbate,

neştiind să plângă.

 Universul meu e ţăndări.

 Cioburi zboară

  printre lacrimi.

  Ploaia îmi îneacă

  gândul.

 Gândul se prelinge

 între patru zări albastre.

  Se opreşte pe o stea:

  steaua ta!

DSCN4673 copy

Compoziţie personală

10 răspunsuri la „ZBATERE

  1. ce fain…
    si in ton cu relaitatile… tocmai citeam despre ploile din giurgiu si teleorman… si despre gandurile febrile din jurul bugetului romanesc…
    evidnet, ca si altfel pot privi realitatea frumoasa a scrierilor tale..

  2. Crăciun Fericit, îţi doresc, ecoarta! Fii binecuvântată cu multă sănătate să te poţi bucura din plin de aceste sărbători minunate!
    Te îmbrăţişez cu mult drag,
    Ştefania ❤ 🙂

  3. Mă bucur că a ieșit soarele … și sper să avem o iarnă frumoasă, cuminte fără probleme pe care să nu le putem depăși. Și pentru că suntem în preajma Anului Nou, cele mai sincere urări de sănătate și fericire în anul 2015 !

Lasă un răspuns

