O CERERE SIMPLĂ


Între răsărit şi apus

am avut de toate:

şi mai bune

şi mai rele.

Doamne, tu mi-ai dat,

tot ce-ai vrut

şi-am meritat.

Astăzi, Bunule,

îţi cer

doar putere

să trăiesc!

 DSCN5212 copy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Compoziţie personală

 

8 răspunsuri la „O CERERE SIMPLĂ

  1. Iti las cu draga inima deviza mea :
    Am trait …
    Mai incerc !

    Cand iti va fi greu si te vei simti obosita , dezamagita de toti si toate , sprijina-te pe umarul tau si spune-ti tie insuti deviza mea care de acum este si a ta .
    Vei vedea ca te vei ridica instantaneu , vei zambi , iti vei regasi verticalitatea si vei pasi cu hotarare .

    Iti doresc NUMAI BINE !

    • Îţi mulţumesc pentru sfat! Îl iau în considerare, la modul serios, pentru că de multe ori mă simt frântă şi înfrântă, dar trebuie să merg mai departe, având doar propriul umăr de plâns. Şi da, deviza ta va fi şi a mea! Tot binele lumii!

  2. In ordine !
    Eu iti multumesc ptr. accept , intelegere !
    Evident , este crezul unei vieti iar nu o fraza ambigua .
    Este si o trimitere din partea unui suflet catre alt suflet .
    De altfel , ne cunoastem oarecum gandurile cuprinse in cuvinte – nu suntem doi straini – ne-am intalnit ptr. o clipa pe aceeasi straduţă , chiar daca am mers pe partile ei laterale si in sens opus .
    Ma refer la straduta aceea linistita pe care se afla blog.ul ” Lucista ” , unde ai lasat tu un comentariu la o postare anume , unde am si eu trei modeste si insignifiante comentarii , semnate tot ” Piticul ” dar cu vre-o cateva adaugari la nume …
    Deci , hotarat lucru : nu suntem doi straini . Ingaduie te rog sa cred eu asa .
    Si mai este ceva :
    Iubesc grozav cainii , pisicile parasite , oropsite , chinuite si m-i se rupe sufletul cand le vad neajutorate .
    In acest context , am simtit , trait postarea ta anterioara , al carei subiect era cainele care-si pierduse definitiv stapanul si prietenul …
    Considerand si această motivatie justificativa ptr. acest comentariu si multumindu-ti ptr. dialogul nostru de dincolo de cuvinte – dialog de care ma consider privilegiat , te asigur de intreaga stimă si consideratie !

    • Piticule Albastru, se vede treaba că nimic nu e întâmplător pe lumea asta! Dacă tu zici că ne-am întâlnit virtual, înseamnă că aşa e! Nu fac multe comentarii, o, stai, nu pentru că dispreţuiesc scrisul cuiva, ci din lipsă de timp, dar citesc postările nu prea lungi, însă bine scrise. Ce iubesc eu!? O, Doamne, multe lucruri îmi sunt dragi şi foarte dragi! Arta în primul rând. Zilnic fac sau continui o compoziţie, fac schiţe, gândesc noi proiecte. Iubesc cuvântul. Mă fascinează cuvintele şi le mai chinui şi eu în câte-o poezie sau poveste. Iubesc animalele: câinii, în special, dar orice necuvântător are asigurată dragostea mea! Iubesc copiii, că asta mi-e meseria! Iubesc compania bătrânilor înţelepţi! Şi-ar mai fi, dar mă opresc! Mă bucur că am putut să avut prilejul să povestim chiar şi virtual! Numai bine!

      • Eu ma bucur de faptul ca ai remarcat nuanţa adresei e.mail .
        Stii , am cateva cantecele de alta dată si cateva povestioare care-mi sunt dragi .
        Acum sant si ale tale , deci nu ezita sa uzitezi respectiva adresa e.mail .

        Cu stima !

      • Chiar!? Ai cântece vechi??? Şi eu am peste 100! Grozav! Îmi cer scuze pentru grămada de cuvinte cu acelaşi înţeles din răspunsul anterior „am putut să avut” !!!!!! Corectez: „mă bucur că am avut prilejul”! O seară bună!

  3. Si tot astept pe cineva ce nu mai vine …

    Asa încît :

    ” Dacă am să te chem , dă-mi măcar un semn ,
    Fie si-un blestem din partea ta …
    Insă nu stiu cum ptr. atăta drum ce-a început acum – spune ceva , spune ceva ! ”

    TATIANA STEPA
    Spune ceva .

Lasă un răspuns

