NINSOARE


Ninge!

Fulgi lânoşi se-ncaieră

în noiane vălurite

de un viscol ascuţit.

Ninge!

Paşii mei cărări aşteaptă

prin troiene de omăt.

Totu-i alb!

De vis e totul!

Rare pete de culoare

se iţesc

printre straturile albe.

DSCN5219 copy

 

DSCN5243 copy

DSCN5245 copy

Fotografii din colecţia personală 

10 răspunsuri la „NINSOARE

  1. postul tau imi aminteste de iernile copilarii… in prima imagene revad gradina ninsa… (ma intreb cum de ai gasit-o tu, atat de fidela…??? ) iar gardul, cu taietura-i curba la partea de sus, ca sa nu lase umezeala pe varf… nins si el… mai dupa fereastra, ascuns la caldura, sunt si eu… citindu-ti cu placere versurile…
    mercic… dulcic…

    • Ovi dragă, acolo este grădina casei părinteşti. Merg cât de des îmi permite timpul şi, da, acolo la căldura sobei cu lemne, am scris şi versurile, după ce am făcut pârtie prin zăpada. Era ca-n basme! Muţumesc de vizită! Să ai o zi minunată!

  2. Hai sa facem un Om de zăpadă !
    Am eu fular si manusi ptr. el . Mai gasesc si o palariuţa pe undeva .
    Tu trebuie sa-i pui nasturi si sa-i dai o scanteie de suflet .
    Oare vei reusi ?
    Asadar , hai sa facem cel mai grozav Om de zăpadă !
    De acord ?

Lasă un răspuns

