TRISTEŢE


Mi-e sufletul cuprins

de o tristeţe infinită.

Şi pentru-a câta oară

mă simt pierdută

între atâtea

nelinişti şi tristeţi?

Arată-mi, Doamne, drumul

spre lumina împăcării

cu sufletul, cu inima,

cu Tine!

DSCN5300 copy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Compoziţie personală

14 răspunsuri la „TRISTEŢE

    • Da, uneori viaţa nu ţine cont de numele sau numărul zilei! Da, azi mai mult ca în alte zile îmi caut drumul şi liniştea! Îţi mulţumesc pentru urare! Să ai o primăvară minunată!

  1. sunt convins ca Dumenezeu, nu doar ca iti va arata drumul… dar si va raspunde dorintei tale, cu impacari uimitoare…
    cu intarziere iti doresc… la multi ani… de ziua ta… si mereu…

  2. Ai dreptate! Dumnezeu îmi arată drumul mereu, zi de zi, doar că eu nu-l văd sau nu vreau să-l văd sau îl ignor. Sunt slabă, poate şi puţin laşă, mă tot lamentez, dar poate cu timpul îmi revin. Mulţumesc pentru încurajări, mi-au făcut bine şi plăcere! Numai bine!

    • Thanks for reading what I write and admire what you create! I write and draw what I see and feel! You’re right, we have great luck with „translate” that break language barriers between cultures! All the best!

Lasă un răspuns

