DACĂ…


Dacă n-aş fi ştiut

să trag linii,

să pun puncte

şi pete de culoare

în alb şi negru,

cu ce m-aş fi jucat!?

Poate cu vântul?!

Sau cu ploaia?!

Cu umbra soarelui

în miez de zi?!

Atât?! Şi-n rest?!

Dar mie-mi place

să-ntind pe albe

aşternuturi de hârtie

linii, puncte şi albe

pete de culoare,

într-o poveste despre

viaţă, fără de sfârşit!

DSCN5816 copy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Compoziţie personală

 

 

9 răspunsuri la „DACĂ…

    • Mulţumesc mult! Mi-a lipsit într-un fel şi scrisul şi desenul, deşi am făcut câteva schiţe, însă am făcut fotografii şi-am înmagazinat nu numai imagini, ci şi posibile teme de scris! Să ai nu numai o zi minunată, ci şi o săptămână plină de bucurii!

  1. Bine gândit, bine realizat, că din semințe se nasc fructele, din fructe se nasc semințele, din care iarăși fructele, și tot așa, ca” într-o poveste despre viață fără de sfârșit” . O zi prielnică pentru manifestarea talentului!

Lasă un răspuns

