DORINŢĂ


Am vrut cândva

să-nvăţ să zbor

spre Soare

şi spre stele.

Am vrut cândva

să mă înalţ

măcar un pic

deasupra lumii

s-o văd cum

viaţa-i curge.

Aripi de fluture

sau pasăre-am dorit

să mă înalţ,

să zbor.

Doar gândul aripi

de fluture-a avut

şi am zburat

spre stele,

până la tine!

DSCN5866 copy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Compoziţie personală

6 răspunsuri la „DORINŢĂ

  1. In VIATA omul are fff multe DORINTE
    dar numai unele dintre ele se indeplinesc !
    DORINTA mea la aceasta ora este ca
    ” TRIBUNUL ”
    http://aliosapopovici.wordpress.com/2015/09/14/
    sa-si gaseasca linistea acolo, sus in CERURI
    caci pe PAMANT, delatorii si detractorii sai, se inmultesc ca
    ” ciupercile dupa ploaie ” ! 😦
    Mai multe in raspunsul dat la comentariul Domniei Tale chiar pe linkul sus postat !
    O duminica placuta ! 🙂
    Cu respect,
    Aliosa.

  2. ” Am vrut candva
    sa-nvat sa zbor
    spre Soare
    si spre stele „…………………
    Atunci eram un TANAR visator
    dar nu am reusit sa ma desprind
    de Pamantul nost’bogat si roditor
    desi avut-am asta uneori in gand
    Acum , cand
    ” TINERETEA mi s-a dus cu anii ”

    e posibil oricand sa zbor
    spre Soare si spre stele ………….
    Multumesc pentru recenta vizita si comentariul postat ! 🙂
    O dupa amiaza de duminica cat mai placuta ! 🙂
    Cu stima,
    Aliosa.

Lasă un răspuns

