OCHIUL


Bătrânul măr şi-a pierdut

ochiul stâng, alergând

în nopțile cu lună plină,

printre stele,

să prindă licurici…
20160714_123501

14 răspunsuri la „OCHIUL

  1. wow…
    superb… intreg postul…
    mi-ai facut mare bucurie cu el…
    unde si cum ai gasit imaginea aia??? ca sau nu mai zic de cuvinte…

    • O, natura mi-a făcut acest minunat cadou! Eu doar m-am obosit să-l fotografiez! Iar cuvintele roiau in jurul mărului, mi-am întins sufletul spre ele şi le-am cules! Numai bine!

      • Îmi place că i-ai spus „mărul meu”. Cum ne legăm adesea de locuri, lucruri, animale, pomi, plante… Așa am avut în copilărie un cais mare, cu coroana bogată, care făcea niște caise fabuloase. Toată vara ne-o petreceam la umbra lui cu frații, cu jucăriile și cu bunica dragă alături, care ne tot povestea… Din păcate s-a uscat de mult. Tare mi-ar fi plăcut să-l mai văd măcar o dată. Câte povești ar fi putut să-mi mai spună…
        Numai bine! 🙂

Lasă un răspuns

