BUNĂ DIMINEAȚA!



Luna s-a înălțat de-o șchioapă deasupra orizontului…

…iar soarele o privește cu drag, pictându-i pe orizontul lui minune de culori…
Iubesc apusurile pentru măreția lor, dar și pentru liniștea sfârșitului de zi!
Dincolo de orizont, începe ziua pentru tine!

Bună dimineața, prieteni, oriunde vă aflați!

Fotografii din colecția personală. Desenul- compoziție proprie

23 de răspunsuri la „BUNĂ DIMINEAȚA!

  1. Bonjour, îti zic si eu, draguta Doamna, în minunata zi din însorita toamna, de pe batrânul continent din Franta, dincoace, înspre Rasait, unde-i speranta… 🙂 )
    Sa-ti fie toate anotimpurile vietii, învesmântate-n sentimentele iubirii si al frumusetii, draga Au(ro)ra de la Eco

    Apreciază

  2. Dvine oare un obicei?
    Tocmai răspund la urarea de Bună dimineața și apoi merg și eu frumos la culcare 🙂
    De data aceasta sub retină nu mai am cireși surâzători din verde, ci un orizont străpuns dinspre cele două margini ale firii, de dragostea neîmplinită a soarelui cu luna.

    Apreciat de 2 persoane

    • Bună dimineața, Condei!
      Să-ți fie toate diminețile frumoase! Nu m-am putut abține să nu postez! Am fost la plimbare și toată măreția sfârșitului de zi mi-a umplut inima de un sentiment ciudat, dar frumos în același timp, că soarele apune aici și răsare acolo, că luna a răsărit aici, dar a apus acolo…asta a fost tot…
      Somn ușor!

      Apreciază

Lasă un comentariu